Bet123 Kizlar merhaba ben şuan 6 haftalık hamileyim bundan 2-3 hafta önce çok hastalandim serum antibiyotik falan çok kullandım ama hamile olduğumu bilmiyordum yeni ogrendim 3 ay öncede düşük yapmıştım bilmeden antibiyotik kullanan varmı bir sorun olurmu 😟
Meliko Bet123 bilmeden içtiğin bişey yapmaz der eskiler bende bi sürü bilmediğim için lansor içtim ki Çok riskliymiş elhamdülillah bebeğim gayet sağlıklı bi sorun görünmüyor 33 haftalığız
Sevdesh Bet123 bende röntgene girmiştim bilmeden valla doktorum içini ferah tut yapacak bişey yok demişti haklı çok şükür 32+3teyiz bir sorun yok
Bet123 Meliko inşallah canım ya 1 hafta 10 gün gecikti adetim kan verdim bende antibiyotik kullandım belki ondan geçilmiştir dedim baktım ki beta 204 çıkmış kaç haftaliga tekabül eder bilmiyorum ama inşallah birşey olmaz 🌼
Meliko Bet123 yaklaşık 4 haftalık kadar burda önemli olan beta artışın canım bi de zaten en önemli kısımda yeni başlıyor 4-12 arası ondan sonra da bişey olmaz Allahın izniyle ben bilmediğim için gebeliğimi hamama gittim aqua parka gittim sigara içtim ilaç içtim dap dar korseler topuklu syakkabılar hoplamalı zıplamalı halaylar çektim vs vs daha bi sürü şuan elhamdülillah 33 haftalığız