Krispiim16 bendepembe mavi hastanesinin yanında jinemed tup bebek merkezi var tanidik hemsirem vardi oraya gittim bursaya yeni tasindim bende pek bilmiyordum ama doktorumdan cok memnunum aylık 200 tl muayene ucreti ayda 1 kerede gitsen 2 de gitsen o kadar veriyorsun