Fatma_s Selam kızlar , 37. Haftaya girdik son 1-2 haftadır inanılmaz derecede sırtım ağrıyor😔 sırt ağrısı için önerileriniz var mı? Uyguladığınız fayda gördüğünüz 🙏🏻
Aaaassss Fatma_s tam o haftada benimde çok ağrıdı canım bebek iyice kanala yerleştirdi için baskı yapıyormuş ayaklarıyla resmen kemiklerim kırılmış gibi canım yanıyordu bi haftaya yakın sürdü öyle geçti yapabileceğin pek bişey yok açıkçası ama parol içebilirsin magnezyum kullanımını aksatma birde sırtıma yelek giyiyordum sürekli sıcak su torbası da koyabilirsin
Gulsah5- Fatma_s sıcak duş almak da rahatlatıyo canım benim de sırt ağrım çok oluyo öyle yapıyorum arada da parol içiyorum
Babyozi21 Fatma_s dol yatağına yastık koyarak uzanmayı dene sırt üstü uzatmamaya çakış bu nebze olsa rahatlatıyor
birhesap Fatma_s Benim haftalardır öyle açıkcası şuanda da 36 haftayım bazen çok sızlıyor sağlık ocağında ki ebe bana bir egzersiz önermişti iki elinizi duvara yapıştırıp hafif duvara doğru eğilin yani ağırlık kollarınızda kalsın o şekilde bir süre bekleyip tekrar aynı hareketi yapabilirsiniz sırtınızın biraz rahatlaması için..