Nesecrkc yaa işte sezeryan olmanında bu güzelliği var günün belli. Normal doğum beklemek çok zor ha geldi ha gelecek modun da her gün doğacakmışsın gibi geliyor inan zaman hiç geçmiyor canım ya. Birde gün geçtikçe ağırlaşıyorsun ya artık doğmak istiyorum diyorsun. Her aşamanın farklı bir duygusu varmış ve inşallah sırada doğum var 🤲🏻inşallah sağ salim 💙🌼