Myildiz 34+5 iz bugün haftalar öncesinde bende de olmuştu sol kalçamda olduğum yerden kalkıp yatakta dönemiyoedum bile ağrıdan bırakın hareket etmeyi wx ye gitmeyi. Doktor 1 hafta rapor verdi evde dinlenmem için dediğiniz gibi dinlenmekle geçmedi. 2.hafta işe başladım ama iştede zorlandım 1 hafta bana bir iki egzersiz hareketi gösterdi ve normalde aktif spor yapıyordum devam etmemi söyledi. Spor yaptıkça tabiki kendimi ve kalçamı zorlamadan iyi geldi ve yavaş yavaş geçti. Hala zorlayınca yorulunca ağrıyor ama eskisi kadar sıkıntılı değil. Doktor bana herhangi bir ilaç ya da takviyede vermemişti. Fizik tedaviye girmiştim bu arada