Laliinnvanilya ben öğrendiğim günden beri konuşuyorum. 🐣🙏 Ve artık tepki veriyor resmen 🥰🤗 36 hafta olcak pazartesi inşallah. Konuşun… Şarkı söyleyin… Kitap okuyun .. karnınızı sevin… İlk hadi bakalım oğlum kahvaltı zamanı,meyve zamanı fln diye başladım. Her gün onu sevdiğimi söylüyorum ❤️❤️❤️ utanacak birşey yok o sizin canınızdan can .. sizden görmediği sevgiyi kimseden görmeyecek. Şu hayatta evlat için ennnn önemli şey bence anne ve babanın sevgisini duyması ve yaşaması … Mümkünse eşiniz de konuşsun🍀🍀