Benim gördüklerim Sezeryan dogumunda dogumdan cıkınca yatagınıza yatırılıyorsunuz hemşire hasta bakıcı gelio içinizde kalan pisliklerin cıkması için kum torbası koyuyorlar hemşire ustune biraz masaj tarzı bir uygulama yapıo genital bolgeden cıkıo o pislikler o kum torbası biraz duruyor kaldırıyolar ondsn snra bakıcı hmşire vucut temzliginizi yapıo tentrtiot yani ustunuzu vs giydirio sonrasa dr glio bnm ki böyle olmuştu oda zaten agrı varmı die soruyor ustunuzu giydkten snra adet gibi biraz biraz kanams glio o kdr kesilio 4 gun fln surdu korse kullnmaya basladım 3.gun sonra fln, hiç göbek kalmadı 6 yasında oglum var korse sadece beli saran korse kullanmıştım☺