_fatima_1234 Bebegim dogdu ama aglamdi bawka biseyi yok sadece reanimasiyada yatiyo basina boyle bisey gelen oldumu olduysa kac hafta sonra nefes aldi agladi,
Esraguvennn _fatima_1234 canım bildigi kadarıyla bol bol ağlaması lazım. Ağladıkça açılması lazım. Doktorunuz ne dedi bu durum hakkında
_fatima_1234 Lutfen agalamkdan harab oldum artik bawka hic biseyi yok plasentam kotu oldugu icin ciyerleri acilamadi 37 hafta 6 da dogdu ama 2 haf
_fatima_1234 Esraguvennn aglamiyo is orasindaki reanimasiya wuan artik 4 gun oluyo, doktor zaman gerek diyo