Olmaz mı. 20.haftada başladı lökosit 143 tü. İlk o vakit tanıştım kendisiyle. Antibiyotik kullandım epey bir süre bol su içerek atlattım tekrarlamadi ta ki 32.haftaya kadar. Bugün gittim yine enfeksiyon varmış lökosit 59 çıktı. Monurol kullanicam çok su içince iyi oluyorum ama bir gün suyu az içsem artıyor:(