Hayalll Yok valla bahar bebeleri keyfine düşkün oluyor.Bende ekim doğumluyum,annemi eğlendirmişim.Kayınvalidemin 2. Oğlu öyle olmuş. 😁
İşte bizde de şafak filan kalmadı 40+3,keyfi yerinde bir oğlancık.Kontrolde de iyiydi.Sancı çıkmadı bi de.İçerden okula başlıcaz sankim 😁