Merhaba herkese
Biz kızımla 37+4 olduk 🥰 doktor bize pazartesi kontrole gel dedi ben sezeryan istediğimi söyledim ağrım sancım olmadan beni doğuma alırmı o gün aceba çok heyecanlıyım yada bize gün mü verir işk hamileliğim oyüzden tecrübeli anneler varsa yazabilirmi 🙏🏻 Bebeğin dönmesi gerekiyormu sezeryan içinde 🙄