İlk hamileliğim 9 yıl önceydi ve o ağrı o zamandan hala var.Şuan üçüncü gebeliğim 27 hafta,5 günlüğüz ağrıdan sabaha karşı beşten sonra uyuyabiliyorum.sürekli tuvalete gittiğimden benim için yüz kere fazla işkence gibi.bileklerimde kemik ağrılarıda oluştu son haftalarda ilaç falanda işe yaramıyor romatizma ağrısı gibi.Başkalarında bilmem ama 9 yıl önceden olan baldır ağrılarım hamileliğimden yıllar geçmesine rağmen her yürüdüğümde ayakta fazla kaldığımda ev işlerinde n sonra beni geceleri öldürüyor.geçmedi bende