23.haftaya yeni girdim son zamanlarda nefes darlığı yaşamaya başladım her gün olmuyor iki günde bir felan özellikle uzanınca veya yatarken nefesim asla yetmiyor çok kötü bir durum bu durumu yaşayan varmı? Ayrıca sabahları uyandığımda yataktan kalkamıyorum yürüyemiyorum bebek içimde sıkışıyor sanki karnıma çok şiddetli kramp giriyor ama sonra geçiyor yani sadece sabah ilk kalktığımda oluyor yatakta dönerken de çok zorlanıyorum😏 ne zormuş hamilelik ilk üç ay mide bulantısı baş ağrısından çok çektim şimdide mide yanması kramplar ve nefes darlığı… bu durumları yaşayanlar varsa yazabilirmi önerileriniz neler?