Esved Kızlar bu sabah uyandığımda iç çamaşırımda bi damla kahverengi kan gördüm bugün takip ettim devamı gelmedi ama korktum açıkcası, doktordan randevu da en erken salı günü buldum . Başına gelen varmı endişelenmeli miyim?
EmineDefneGokce Esved acilden giriş yap bakılsın bence Telaşlandırmak için demiyorum normal karşılanabiliyor bazen ama için rahat eder bebişi de görmüş olursun
Elifgoktug1 Esved mutlaka muayene olun bende yerleşme lekesidir dedim az az geliyordu ağrım yok diye umursamadim sonra birden bi kanama ve parça geldi düşük yapıyordum nerdeyse acile gittik iğne fitil başlandı direk yerleşme kanamasi bir kez oluyormus meğer benim düşük baslangici olmaya başlamış şükür doğduk 10 aylık olduk ama hep iğne fitil serum ile geçti gebeligim zor tutundu