Ortalama15dk sürüyor eş almıyorlar normal ultrasondakı GB resım verıyor oyle detaylı görünmüyor yanı bebek bırde herkese yapılıyor yanı Rısklı olmana gerek yok tüm gebelere onerılıyor hastane sana bı numara verıyor ben aradım sıra aldım gıdınce vezneden odemeyı yapıyorsun sonra bakıyorlar zaten