CaglaArtul  Doktorum hala bi tahminde bulunmadı 15 haftalık olduk 17de tekrar gidicem ama sizlerde tahmininde bulunur musunuz 🥰
CaglaArtul Likayolcusu oy valla inan çevremdeki %95 diyim herkes erkek diyor bende en başından beri erkek hissediyorum hayırlısı neyse o olur elbet önce sağlığı önemli tabiki 🥰 teşekkür ederim
Sedoscum Ben de 16. haftamdayım ortada cinsiyet yok 😅 Senin ki erkeğe benziyor. Sağlıkla gelsin miniğim 🤲🏼🤍🥺
CaglaArtul Sedoscum yaa ortadan çatlıycam valla cinsiyeti için hemen kontrol günü gelsin istiyorum 🤓 teşekkür ederim,Sağlıcakla alalım bebişlerimizi kucağımıza 🤎