deryaumay20 Kızlar nasılsınız hangi meyve oldunuz kaçıncı haftadasınız şikayetleriniz neler ? Biz 27 haftalık olduk, patlıcan kadar olmuşuz maşallah.🧿😍
tunasmom deryaumay20 tam 12 hafta olduuk lime kadarızz 🥰🥰 artık mide bulantıları geçer umuduyla gün sayıyorumm inşallah geçer omun haricinde baska bir şikayetim yok 😊
deryaumay20 tunasmom maşallah canım benim 17. Haftaya kadar devam etmişti bulantılar günlük ⅔ kere kusuyordum 🥲
Hillary tunasmom 12 sen bir çıktım resmen kendime geldim aşkımmm son bir hafta dayan☺️ 13+4 deyim o kadar rahataldım ki bulantı kusmam bitti
Sevgideniz Aaaysee doktorunuza danışabilirsiniz ben sabahları nexium içiyorum tok karnına çok iyi geliyor mide yanmasını kesiyor çocuğa da zararı var mide yanmasının ilk gebeliğimde de kullandım şuan da kullanıyorum biz de şalgam kadarız 😊
dahabirmavi deryaumay20 bende 16ya girdim hala devam ediyor. Bu haftaya kalmaz dedikleri için tedirgin oluyorum bazen 🥴
CaglaArtul deryaumay20 doktor cihaz eski net bişey söyleyemem bidakine diye diye çocuğu doğurtcak bana 😂
deryaumay20 CaglaArtul ay evet ya benim devlet bizim de cihaz çok iyi değildi ama bilmişti detaylı başka yerdeydi kesinleşmişti orada