Şu 10 gün neler çektim dişten. Bianda dişim apse yaptı suratım doldu şişti gözüme kadar 23 haftalığım dişçiye gittim antibiyotik verdi parol kullandım en son dünki ağrıda dayanamadım gittim dişçime artık yeri belliydi yapıcak bişey yok diyip neşterle patlattılar biraz canım yandı ama 10 gün çektiğin acının yanında hiçbişeydi doktor iznim olutsa kanal tedavisine başlanıcak.
Belki şaka dersiniz ama bildiğimiz nar onu alın suyunu çıkarın robottan çekip suyuyla gargara yapın yarım saatte bir inanın öyle iyi geliyoki ağrıyı kesiyo apse varsa topluyo bıkmadan 4 5 gün deneyin inşallah faydasını görürsünüz. Araştıra araştıra sonunda narda fayda gördüm 3 günde apseyi topladı dişime işimi kolaylaştırdı