Nasılsınız kızlar bebisler nasıl biz tedavinin 2. Günündeyiz uyuz tekrarladı sıfırdan başladık tedaviye az kaldı atlaticaz benim kız yerinde durmuyor sizde de öyle mi canımı yakıyor bir sağ bir sol kasıyor hareketleri dışarıda hep vurması dönmesi yer kalmıyor herhalde artık sallayacak şekilde hareket ediyor Çarşamba kontrol günü heycanla onu bekliyoruz 🥰