coskunzerrin51 Feyzauluyoll__ bende system hastanesi eda ülkü karakilic. Çok cana yakın ve sevecen bir bayan. İlk dogumumu da kendisi yapmıştı. O zaman acibadem hastanesindeydi.
coskunzerrin51 Feyzauluyoll__ ben bayağı önce doğum paketi almıştım. 7800 du ama şimdi zamlanmistir. 12 bin falan diyorlardı tam bilmiyorum