Kızlar 25+5 haftalık hamileyim ve aşırı kuru bir cilde sahibim daha önceden de Sedef vardı vücudumda geçti ama şimdi çok kaşınmaya başladı karnım büyümeye başladığı için çatlaklar oluşuyor bi şey kullanmamıştım şimdiye kadar bundan sonra fayda eder mi bilmiyorum ama yine de elimden geleni yapayım diyorum önerileriniz neler ?