Merhaba kızlar 32 haftalık gebeyim fakat göğsümde şişlik yada ağrı yok gebe kalmadan önce nasılsa şimdide aynı 6. Ayında göğüslerden sür akıyormuş ama ben 8 aylığa girdim hala süt gelmiyor sıktığım zaman yada normal şekilde çocuğumu emziremeyecek miyim ? böyle bir durum başına gelen var mı acaba ? Lütfen yardım edin 😔