ozzzgggeee 30+5 hamileyim hala hangi doktora gitmem gerektiğine karar veremedim. İzmir de hangi hastaneden veya doktordan memnun kaldınız??? 🥺🥺
-Nazlican35- ozzzgggeee karataş hastanesi Aysel zabıt tek kelimeyle mükemmel 5 Dr değiştirdim kıl biriyim ilgi alaka mükemmel
Bebikk Egepol gökalp beyden çook memnunum ama doğum ücreti bu yıl çok artacakmış bende arayış içindeyim
Gozde1225 Bebikk şuan 8 bin yılbasından sonra 14 bin olucak diye biliyorum bende egepol Onur beydeyim