Sumeyyye safa hastanesi doktor Uğur Doğançe çok tatlı bir bayan siz sormadan herşeyi anlatır hastaya moral verir aşkım canım cicimler havalarda uçuşur ben çok çok memnun kaldım hem doktorumdan hem hastaneden söyledikleri para dışımda ek bişi de çıkarmıyorlar neyse o ve bebeğin Doğumdan snr çoğu şeyi ücretsiz yada yarı fiyatına yapılıyor o hastanede doğum yaptığınız için ücret sürekli değişiyor yani ekimde zam gelmişti 1750 olmuştu ama 1500 ödedik biz eski fiyatı uyguladılar aralıkta yine zam gelir sistem genelde bu hemşireler ve hasta bakıcılar da çok ilgili tavsiye ederim Muayene ücreti 60 tl idi ama 80 olmuş malum herşeye zam 😀