Fatmanur345- ben bi kere çocuk hastanesine gittim hiç memnun kalmadım bi daha da allah adım attırmasın oraya. Sonra özele gittim sular akademiye doktorumdan memnundun ama klinik açtı ücret yüksek geldi bana. Tıp fakültesini çok övdüler bi gideyim deneyeyim dedim iki defa gittim ama memnun kaldım gayet güzel ilgili randevuna tam saatinde alıyorlar her şeye cevap veriyorlar şimdilik oraya devam edecem