pamukprensesss Kızlar birşey sormak istiyorum şimdi 60 kg ile hamile kaldınız ve ilk zamanlar kilo verdiniz 58 e düştünüz diyelim şimdi de 65 kg olduğunuzu varsayalım kg artışını nasıl söylüyorsunuz hamilelik öncesine göre mi yoksa zayıfladıgınız zamana göre mi
Rapunzelinanasi pamukprensesss benim doktorum ilk başlangıç kilosuna baktı hep. Yani 10 kilo da vermiş olsam, 20 kilo da almış olsam (ki 22 kilo aldım) hep ilk hamilelik kilomla değerlendirdi
Aaaysee pamukprensesss hamileliğin başında ilk öğrendiğinde yani kaçsan ordan hesaplanıyor çünkü hamilelik esnasında basta kilo vermiş olsakta hamilelik içerisinde sonuçta,ilk öğrendiğinde neysen o yani Hamik
mervenoluyoruz Ben zaten yeterince kilo aldığım için o verdiğim kiloları hiç hesaba katmıyorum işime nasıl gelirse 🤣🤪
pamukprensesss Ben ilk gebeliği öğrendiğim gün sağlık ocağında ölçümler yapıldı kiloya falan da baktılar takip olduğu zaman ona göre takip ediyor oradaki ebe
pamukprensesss Rapunzelinanasi benimde sağlık ocağında ki ebe o şekilde değerlendiriyor 19. Haftada ölçüm yaptı hiç kilo almamışsın dedi aslında başlarda biraz vermiştim onu geri aldım. Bende böyle olunca hangisini söylesem bilemedim 😂
pamukprensesss Hamik sağlık ocağında ilk kilo yani 56 ya göre takip oluyor beende öyle yapıyordum sende öyle yap artık canım 🥰😂