EminNur EminNur Kızlarr acil bakar mısınız? Ellerim titryor. Bat 5 ocak sizce adetim yakın olduğu için böyle çıkmıs olabilir mi? Hemen 2 dkda bıyle oldu. @Muti @yanikkozaanne Ladyss @arirangg @
1ciftyesilgoz EminNur hayırlı olsun canım pozitif görünüyor zaten regline 3 gün kalmış çok normal çıkması ☺️🎉
Tucemsiiii EminNur kızzzz var yaaaa ❤️❤️❤️ seninle günlerimiz aynıydı ayyyy cok sevdindimmöö😌 yarın hemen bi kan ver ben de yarın vereceğim
EminNur 1ciftyesilgoz yaa sizce adete 3 gün kaldıgı için Beta yükselmiş olabilir mi? 🙏🏼İnanmıyorum yaa
1ciftyesilgoz EminNur adetle betanın alakası yok canım beta sadece bebek varsa pozitif olur :) gidip kan verip sonucu kendinden de görebilirsin 🧡
1ciftyesilgoz EminNur hayırlı olsun sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah darısı bekleyenlere 🙏☺️
EminNur 1ciftyesilgoz amin çok teşekkür ederim. Rabbim duası kabul olan kullarının hürmetine isteyen dileyen herkese sağlıkla versin insallah 🤲🏻
Tucemsiiii EminNur betaya takılma bukadar sen gebelik gözüküyor 5in üsteydeyse hamilesin zaten beta değerin 2 günde bir 2 katı artacak şekilde olması lazım şua n betayı düşünme 🐣
EminNur Tucemsiiii ya bn düşşk olduğu için suan 2 günde bir falan beta vermeyeceğim ilk verip öğrendikten sonra 6-7 haftalık gibi Direk gideceğim. Kalp atısı için 🙏🏼
Tucemsiiii EminNur evet canım zaten iki günde bir kan verme bir kere kan ver gebeliğin varsa eğer 2-3 hafta sonra doktora git ben de o şekilde yapacağım
EminNur Tucemsiiii evet insallah bende oyle yapacgım Allah nasip ederse tabi. Çünkü çok korkuyorum Rabbim tekrar yasatmasın insallah 🤲🏻 Amaa inanın hiç umudum yokturdu yaa🙏🏼
EminNur yanikkozaanne çok teşekkür ederim çok sağolun. Rabbim dileyen herkese sağlıkla sıhhatle versin insallah 🤲🏻