EminNur aaa aynı zamanda olmuş buradan haberleşelim ozaman inşaallah güzel haberler alırız 🙏❤️ hayır yok hemen belirti olmaz bence ya göğsüm de şişlik var yani eğer tutsa hemen belirti olur mu ki. Ben çok umutlanmak istemiyorum daha sonra üzülmemek için. Göğüs hassasiyetim var şuan ama adet olabilirim ondanda kaynaklanıyor olabilir bilemiyorum 🥴 çünkü geçen ay adetten 15 gün önce göğüslerim aşırı hassas oldu ve şişti ve göğüs ucumda belirginleşti şuanda da adetime 15 gün kadar var o yüzden bilemiyorum. Rabbim aratmasın hayırlısı olsun inşallah