Hadi güzel anneler ve anne adayları,bize güzel isimler bulalım. Kızımın ismi Zeynep-Ayza ,18 haftalık hamileyim,doktor kız gibi diyor,ama eşim de erkek olacak diyor. Zeynep-Ayza ya güzel yakışan bir isim istiyorum, yardım ederseniz mutlu oluruz. Bulgaristan’da kızlar iki isimle yapılabiliyor,ama galiba ekrekleri yapmıyorlar,çünkü baba adı kullanıldığı için biraz farklı oluyor. Teşekkürler