Nazkin Bugün doktora gittim 30+1 olduk bebişimin kilosu çok şükür 1680 gr bende 8 kilo almışım 😂
Bel agrilarim kasiklarimda adet sancısı gibi ağrılar oluyor
Ama sonra dan geçiyor yada uyudugumda geçiyor mide yanması gece uykusuzluğu mide bulantısı vs.
Çok şükür fazla sorunumuz yok hepsi olabilecek şeyler 🤗
Sonucunda bebislerimize sağ saglim kavusalim da daha ne olsun 💕