İstanbul devlet Marmara Pendik eğitim araştırma hastanesinde en iyi kadın doğum doktoru hangisi ben Tülay hanıma bir kereliğine gittim biraz agresif suratida beş karış sadece muayene edip bişey demeden gonderiyo bazı arkadaşlarım var doktorları adan Z ye kadra bilgi veriyolar bebekten beslenmesine kadar bu devletin doktorlarını anlamıyorum sanki zorla yapiyolar işlerini bidaha ona gitsmmi yoksa baskasinmai gitsem bilemedim onerebileceginiz doktor varsa yazarsanız sevinirim