Hatice12333 Canım daha bugun randevum vardı doktorum kilo alımını takmamamı değişkenlik olduğunu bi gelmende almıs olur bir diğerinde sabit olabilir endise edecek bi durum yok dedi o yüzden için rahat olsun sürekli sabit değil sonucta ki hem 30dan sonra atağa geçiyor bebişler