PandaMom mesela ben ikili taramaya gittiğimde doktora detaylı ultrason için istem atar mısırız dedm attı sonra randevu almaya gittim kayıtta ki kızla şubat diye hesaplamıştık bana marta vermiş bnde eve gidince farkettim ertesi gün tekrar geldim randevumu yanlış vermişsiniz dedim biz bunu iptal edelim sen haftan gelince gel çekeriz dediler bnde ısrar ettim ben çalışıyorum elimde randevu kağıdım olmalı iş yerime vercem falan dedim kayıttaki kız ısrarla gerek yok yeni karar çıkto haftan gelince gel diye yolladı beni bir hafta sonra ikili tarama sonucumu göstermek için geldiğimde doktora sordum öyle bişy yok mutlaka randevunu al onu çok zorda kalınca aradan alıyoruz normal şartlarda randevun olması gerekiyor dedi tekrr radyolojiye çıktım doktorum böyle böyle diyo siz bana haftan gelince gel demiştiniz dedm kayıtta başka bi kız vardı oda sağolsun çok iyiydi randevun olmalı ben vereyim hemen sana dedi 7 şubata randevumu verdi kayıttaki kızların bile yaptıkları dedikleri birbirini tutmuyor biraz bizim gözümüz açık olcak hastanedeyken ben onu anladım iki üç kişiye sormak gerekiyormuş sizde 12. Haftanızda ikili içim gittiğinizde doktora detaylıya yönlendirir misiniz diye söyleyin randevunuzu alın mutlaka erkenden yoksa dolu diyolarmış hafta geçince de bakılmıyo detaylıya 20 22. Haftalar arası bakılıyo diye biliyorum ben 20.haftama aldım randevumu uğraşlar sonucu ama yine de işini hallediyosun benim evim çok yakın hastaneye gidip gelmek yormuyo beni ama evi uzak olan biri için bu tarz aksilikler zor olur tabi