Normal doğum süreci yaşadım sabaha kadar muayene olmaktan artık psikolojim bozuldu . Sabah zaten normal doğuracak olsam bile halim kalmamıştı. Odaya biri girince benimde psikolojim bozuluyordu artık. Sabah sezeryana aldılar. Fobi oluştu. Allah göstermesin zorunda bırakmasın ama zorunda olmadığım sürece istemiyorum . Doktorum bu sefer yine istersen normal deneyebiliriz dedi . Dedim hocam yok sagolun ben almayayım 🤣 normal doğuran bu süreci dibine kadar yaşayan kadınlarada burdan helal olsun diyorum yaşayacak olanlara da sabır diliyorum .