Papatya24 Az zamanımız kaldı ama her gün fikrim değişiyor tek isim istiyorum genelde 3 heceli isimler tek başına güzel oluyor gibi geliyor. Alina, Alisya bu isimleri çok beğeniyorum mesela ama eşimin babasının adı Ali sanki illa Ali koymak istiyormuş da kız olunca Ali diye başlayan isim bulmuş meraklıymış gibi olsun istemiyorum🤭 Var mı başka tek başına yeterli kulağa hoş gelen özellikle 3 heceli isim önerileriniz?
Papatya24 Kubra5847 Ece Ada bunları ben de çok beğeniyorum ama çok kısa kalıyor sanki 3 harfli değil de 3 heceli demek istemiştim yanlış anladınız sanırım teşekkürler yine de önerileriniz için😇
Papatya24 Merel Beğendiğim bi isim Almila da olabilir ben beğeniyorum eşim beğenmiyor onun beğendiğini ben beğenmiyorum ne olacak bilmiyorum😊
pandoraninkutusu hknbsrsura benim için sormadık 🥰 ama güzel isim hamileyim cinsiyetimiz 8 ocaktra cinsiyet partisi ile öğrenicez kızımız olursa Hifa Lalin olucak oglumuz olurda Doruk 🙈🙏