Ben de en başından beri erdem turhana gidiyorum 37 haftalık olduk imşallah doğumda birlikte olacak, çok memnunum kendisinden sakin bir doktor, fazla bilgili ama sessiz her şeyi tek tek inceler ama bir şey demez eğer siz sormazsanız. Gereksiz evham yaptırmaz, canınızı sıkmaz dediğim gibi sakin bir doktor