Ben ilk dozumu geçen ay olmuştum bi yan etki yaşamadım bebekte de sorun yok çok şükür ama 2. Dozumun zamanı gelmişti yarın arayıp soracağım toplatıldı mı diye, aranızda sorun yaşayan oldu mu aşıdan sonra çok kafam karıştı artık yapacağız deseler de yaptıramayacağım sanırım😭😭