ilkbebegimm Kızlar selamm 35+3 olcaz bi saate göbeğinizin aşağı düştüğünü nasıl anladınız yada nasıl anlaşılıyor bilen var mı? Baş aşa pozisyondayız zaten..♥️
DefCan01 Sadece rahat bir şekilde nefes alabiliyormuşsun bunu biliyorum. Onun haricinde de üstte kalsın bekleyeyim bende şuracıkta 🤗 37 olduk biz de 🧡
ilkbebegimm DefCan01 bende şu rahat nefes olayını bi çözemedim zorlanmıyorum da nefes almakta bende mi tuhaflık var acaba 🥰🥰
DefCan01 ilkbebegimm 😂😂 bebek büyüdükçe böyle derinden bir nefes alma isteği oluşuyor çünkü organlarimiz yer değiştiriyor ilerleyen zamanlarda hissedersin