Kızlar aynı durumu yaşayan var mı merak ettiğim için soruyorum… 5 gündür üst solunum yollarım enfeksiyon kaptığı için antibiyotik,katarin, öksürük şurubu ve parol kullanıyorum 10 Aralık da adet oldum hamilelik var mı diye sorduklarında hayır dedim çünkü daha 13 gün oldu regl göreli o yüzden hamile olma ihtimalim yoktur diye düşündüm ama bu sabah itibariyle kanamam başladı aynı regl oluyormuşum gibi pıhtılı ve çok koyu rengi acile gidiyorum ilgilenmiyolar bile antibiyotik gibi ilaçlar sizde de kanama yapıyor mu daha önce böyle bir durum yaşadınız mı