momlife_7 ben 17-18 haftalarımda bel ve kasık ağrısından ölmüştüm ya. Çok kez de post açtım. Rahim büyümesi kaynaklı oluyormuş ikisi de geçiyor dediler gerçekten de geçti😅 biraz dayanacağız. Bol bol dinlenin. Ev işi yaparken de molalı yapın. Çalışıyorsanız dikkat edin. Yolu yarılamışsınız😊