Meea Kizlar akşam 7 gibi koltuk altima bir ağrı girdi ve hala devam ediyor geçmedi başına gelen varmı varsa nasıl geçer inşallah korktuğum başıma gelmez 🤲🤲🌺
Pasakizi Meea eliniz ile bakabilrsiniz kolunuzu kaldırım biraz bastırarak beze varmi diye yoksa kas ağrısı olabilir genelde vuruyor o bolgelere
Kiraz19 Meea kacinci haftadasiniz ben 25 sag gogus kafemden basliyo koltuk altima kadar kemik agrisi yada kas agrisi gibi gogus kafesi genisliyormus agri o yuzden olablrmis
Gizem07487 Pasakizi evet benim sağ koltuk altım da topak gibi iki tane şişlik var bu gebelikle ilgilimi benimde hamile olduktan sorna çıktı birde ara ara ağrı oluyor sol kolumda yok sizce neden
Pasakizi Gizem07487 hamileliktede süt bebeleri olabilir tabi en ele gelen beze varsa doktora görünmekte fayda var