Ebelik ben bebek için alışveriş yapmaya çıktım ama vajinama iğne batıyor gibi oluyodu sürekli doktora gittim muane için doktorum daha 10 gün var dedi alttan muaneye baktı açıklığın yok dedi eve geldim bebek çantamı hazırladım annemlere geçtim ertesi gün leğeni sıcak su doldurup içinde 1 saat oturdum banyo yapıp çıktım tam kurulanip üstümü giyiyodum ki bide baktım suyum fosur fosur akiyo kanama olduğunuda görünce hemen hastaneye kostum ama zerre sancım yoktu 1 saat sancı gelmesini bekledik ama hala yoktu ve en son doktor suyum geldiği için suni sancı verdi ve 4 saat içinde bebisimi aldım kesinlikle sıcak suda oturum 38 haftadan sonra o kadar kolay oluyor ki doğum anlatamam