Firuzeeeee Doğuma 10 gün kaldı idrar da enfeksiyon cikti doktor üromisin verdi tadı nasıl içen var mı yan etkisi varmı
1prensannesiiiii Firuzeeeee tadı içilmeyecek kadar kötü değildi bende 14.haftamda aynı şikayetten kullanmıştım doktorum yazmıştı bı yan etkisi olmadı canım