AysenurSerinn bende de olmuştu. Kese etrafında kanama yoktu. Yerleşmeydi muhtemelen ama doktorum korkumu görünce 3 adet progestan iğne, progestan fitil ve 1 kutu duphaston vermişti. İlk ve son oldu o lekelenme. Sizi çok iyi anlıyorum ama eğer bir sorun olsa kese etrafında kanama olurdu. Şimdi 23 haftalık olduk. Şimdi kıpır kıpır oynuyor kızım içimde bunları yazarken. Rahat olun. Sizin için dua ediyorum bir yandan şu an. Rabbim ferahlık versin gönlünüze. Sağlıklıca alalım miniklerimizi kucağımıza♥️