ayseak_0342 dün kontrolüm vardı bebegin kilosunun arttığını baş çevresinin büyüdüğünü söyledi doktor sancim ve acilmam yoktu doktor suni sancı versek bile bunun sonu sezeryana gider dedi ve bizde sezeryan kararı aldık bu sabah hastaneye yatış yaptım 1 saat sonra sezerayana alındım kavuştum yavruma çok şükür