Pasakizi arkadaşım söylemenin bi adabı vardır profiline baktım herkese kırıcı yıkıcı konuşuyorsun kadın kadının halinden anlar bizde biliyoruz gebelik olamayacağını ama umudunu kaybetmesin sürekli denemekten vazgeçmesin diye iyi dileklerde bulunuyoruz. Yani insan olan herkes bunu yapıyo. Böyle yapma yarın bir gün Allah gecinden versin senin çocuğun olmaz yada istemediğin bi şekilde olur o zaman düşünürsün Allahım neden böyle oldu diye. Biraz saygılı ve hoşgörülü olmaya davet ediyorum alaycı bir tavırla konuşuyorsun yapın böyle olabilir ama toplu bir yere yazarken lütfen dikkatli olursanız sevinirim.