Gizem001 Uygulamaya gore sekız haftalık ama bır hafta gerıdeydm kese olusmustu york sacda olusmustu ama bebek yok dedıler bgn sonlandırmamız gerekıo dedıler haftaya buyuk ıhtımalle kurtaj olcam cok korkuorm
ParildayanYildiz Gizem001 bendede yolk sac olsada boş gebelik yaşamıştım canım geçmiş olsun kurtajdan korkma uyutulduğun sürece birşey hissetmezsin
Asliormanci Gizem001 bende yaşadım gecen sene 10 dakikada bitti özelde oldum hiç agrı sızı asla bişey hissetmedim korkmayın
Gizem001 Bugun gıttım bebek erken gebelıktn dolayı snrm olusmamıs alttan muayene ettıler gozukmuyor bır gaftadt beklıyorduk
Butterflyank Aynı şeyi yaşadım kese ve yolk kesesi vardı ancak kalp atımı alamadık, her doktor ayrı bir şey söyledi 10 haftaya kadar bekledik maalesef sonunda kürtaj oldum anestezili oldum.
Gizem001 Asliormanci pekı sonra kanamanız nasıl oldu cok agrılı oluyomu ılk hamılelegm bıraz korktm acıkcası
Asliormanci Gizem001 benimde ilkti o gün adetin ilk günü gibi oluyor normal 3 4 gün adet oluyor gibi sürüyor adet sancısından başka bi acısı olmıyor