senoski Daha 3. Ay içindeyim ama inanılmaz burnum tıkanıyor. Hamilelik öncesi mükemmeldi hatta yeni ameliyat olduğum için ekstra iyiydi. Ama şu an hep tıkalı ve burun salgılarım arttı. Gebeliktr olabilirmiş. Yaşayan var mı? Geçti mi? Ve ne kullandınız?
Edafmo senoski benimde başından beri var gebelikte tamamen normalmiş ve geçmedi 🥴 29+1 oluyorum bu gece ama özellikle yatarken burnum sürekli tıkanık Sterimar kullanıyorum bazen çok darlandığımda. Okyanus suyu onun dışında da pek yapılacak bişey yok malesef. Kuş gibi ağzım açık uyuyorum 😢
ogretmenHnmm senoski bende de var canim o malesef geceleri agzim acik yatiyorum resmen bundan dolayi da agiz icim dudağımın iç kisimlari vs hep yara. Alerji vardi bende rahattim bir kaç aydır şimdi tekrardan artti. Yatarken tamamen tıkanıyor. Alerji ilaci da icemiyorum
Melikenl Bugün aşırı bı boğaz ağrım var kulağıma vurdu ağrısı. Burnum dünden beri tıkalı. Gerçekten sinir bozucu bir durum. Doktor ilaç verdi inşallah iyi olur. Çok geçmiş olsun canım sana da ♥️
1prensannesiiiii Melikenl bende aynı durumdayım şuan 14. haftamda doktorum antibiyotik vermişti kullandım yarısı kaldı şuan 23teyim acaba yine kullansam mi diye düşünüyorum sonuçta aynı ilaç ama haftamdan dolayı kafam karıştı
senoski Melikenl çok geçmiş olsun size 🤍 ama benimki grip değil yani sanırım hormonlardan dolayı burun içi şişiyormuş. Çok zor valla uyku kalmadı daha şimdiden :(
-esraaa- Benimde burnum tıkalı ya zaten küçücük burnum vardı o da tıkandı şuan sadece 4 duyu organım mevcut 😂 ağzımdan nefes aldığım için sürekli dudaklarım falan kuruyor nolucak bu ne zaman geçicek ya da geçmeyecek mi 🤦🏻♀️
Olala1 -esraaa- -esraaa- yaaa aynı ben 🥹 özellikle geceleri saat 4-5 civari burun tıkanıklığıyla uyanıyorum. Otrivine baş ucumda duruyor 🫣 nadiren de gündüzleri tıkanıyor ama kuru tıkanıklık. Ağzımdan nefes aldığım için benim de boğazım kuruyor, dudaklarım kuruyor 😩 yok mu bir çözümü acaba