Dün acile gitmiştim başka bir şey için gitmişken midem çok yanıyor diye ilaç istedim büyük ihtimal kendi doktorumda gaviscon verecek zaten diye yazdı oda ama söylemedi ne zman içileceğini yani büyük ihtimal akşam içiliyordur gece yanma olduğu için ama yemekten sonra mı kullanılıyor yoksa yatmadan mı ve ne kadar kullananlar bilgilendirebilir mi acaba ne zamn ve ne kadar içince daha etkili oluyor 🥺