Kizlar 2 ocakta bebegim dunyaya geldi sezeryanla dha cok kucuk olmasina ragmen gazi var doktor biogai die gaz ilaci verdi bi kre kullandik henuz ama bu aksam hep agladi icim parcalaniyor neler tavsiye Edersiniz cok caresizim nolur yardim edin 🙁 annemler yardimci oluyor ama ben dayanamiyorum sutumde cok az var doymuyor mama veriyoruz sutumun olmasi icin neler yapmam lazim. Cok zormus gercekten Allahim butun yeni annelere sabir guc kuvvet versin insallah
🙏